Iklan Hebat

Kelopak Bunga

Bling-Bling

Iklan 3

Welcome Ke Blog JJM

Apa yang penting ANDA semua suka dengan blog JJM. Silalah bagi sokongan yang padu dan jadilah followers JJM jika ada masa silalah bagi komen agar dapat JJM membuat blog yang terbaik untuk ANDA semua. Jangan lupa singgah lagi ke blog ini ya...Terima kasih. Terbaik dari JJM

Selasa, 1 November 2011

"Nuffnang Blog Awards, Here I Come".

Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards 2011.

Sebenarnya JJM teramat baru lagi dengan dunia blogger ni. Ramai kawan-kawan JJM membuat blog hanya untuk suka-suka. Sifu JJM Pn. Fadzlina Alias http://deyna83.blogspot.com dia banyak mengajar JJM tentang blog dan dia yg menyuruh JJM daftar blog ke Nuffnang. Sifu JJM dah dpt merasai duit dari nuffnang. Terbaik katanya. Dari kita berblog yang bukan-bukan baik kita mencari duit tambahan dgn Nuffnang dpt jgk menambh pendaptan family. Dari situlah titik permulaan JJM ke Nuffnang.

3 sebab kenapa JJM ingin sangat dapat pergi ke Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards 2011. tersebut dan seandainya JJM terpilih adalah kerana:

1. JJM amat berbesar hati sekiranya NUFFNANG dapat memberi peluang kepada JJM untuk menghadirkan diri pada majlis gilang gemilang di Putrajaya Mariott tu nanti untuk melihat sendiri betapa agungnya Nuffnang dimata blogger-blogger.

2.JJM dapat berjumpa dengan semua blogger-blogger di seluruh Asia dan mudah-mudahan dapat tip-tip yang power dari dorg semua untuk dijadikan azimat untuk JJM lebih berblog lagi.

3. Dapat merasai aura Nuffnang dihati semua blogger merasai debaran bakal-bakal pemenang menaiki tangga pentas Nuffnang. Terbayangkan JJM yang menjadi pemenangnya.


Come 16 December 2011, 500 bloggers from around the Asia-Pacific region will flock to Kuala Lumpur, Malaysia for the Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards 2011 in Putrajaya Marriott. The Awards aims to not only honour the region's best bloggers, but also to bring together blogger communities from across Asia-Pacific. The Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards is brought to you by Volkswagen Malaysia and Putrajaya Marriott.

Tiada ulasan:

Like JJM