Iklan Hebat

Kelopak Bunga

Bling-Bling

Iklan 3

Welcome Ke Blog JJM

Apa yang penting ANDA semua suka dengan blog JJM. Silalah bagi sokongan yang padu dan jadilah followers JJM jika ada masa silalah bagi komen agar dapat JJM membuat blog yang terbaik untuk ANDA semua. Jangan lupa singgah lagi ke blog ini ya...Terima kasih. Terbaik dari JJM

Jumaat, 11 November 2011

Zarina Anjoulie Lavocah (Payudara Mantap)

Prop Prep JJM:

Payudara Mantap!





pic lama tapi penuh dgn gosip hangat...

 Majalah FHM Indonesia edisi Oktober memaparkan aktres kontroversi, Zarina Anjoulie Lavocah dalam beberapa aksi yang menghairahkan menjadi perhatian media online sejak petang kelmarin. Berikutan daripada itu, Zarina Anjoulie telah dikecam, tak kurang juga yang memuji akan aksi beraninya melalui ruangan sosial seperti Twitter & Facebook.
Bagaimanapun, Zarina Anjoulie yang dikenali kebal dengan pelbagai kecaman telah berkongsi satu tips agar payudara kelihatan mantap seperti yang dimilikinya. Dalam satu kenyataannya di laman Twitter @Zarina_anjoulie, dia menyebut, “Girls pegi La Senza beli push up bra maximum double layer, SETTLE THE BATTLE.”
Zarina dalam gaya bersahaja turut mempersoalkan isu dedah payudara yang menjadi kecaman ramai pihak yang pernah menyaksikan foto berkenaan.
“All I hear frm yesterday is tetek this tetek that.. Apa dosa sial tetek aku kat org.. Masing2 ada tetek nk kacau tetek org.” – @Zarina_anjoulie.
Foto terbitan FHM Indonesia itu tidak seseksi manapun kerana sudah ramai yang melihat aset milik aktres ini dalam versi yang lebih terbuka. Google it!

Tiada ulasan:

Like JJM