Iklan Hebat

Kelopak Bunga

Bling-Bling

Iklan 3

Welcome Ke Blog JJM

Apa yang penting ANDA semua suka dengan blog JJM. Silalah bagi sokongan yang padu dan jadilah followers JJM jika ada masa silalah bagi komen agar dapat JJM membuat blog yang terbaik untuk ANDA semua. Jangan lupa singgah lagi ke blog ini ya...Terima kasih. Terbaik dari JJM

Jumaat, 11 November 2011

Tiz Zaqyah Marahkan Blogger

Prop Prep JJM:

Tiz Zaqyah Melenting Marahkan Seorang Blogger

Tiz Zaqyah Melenting Marahkan Seorang Blogger

KL, 24 OKT 2011: Hai kalau dah namanya artis, mestilah semua pergerakan anda mahu diketahui umum. Tambahan pula zaman teknologi maklumat yang serba canggih ini, segala informasi didedahkan dalam internet.
Terbaru Murai Batu mendapat tahu pelakon yang selalunya membawa watak baik-baik Tiz Zaqyah ini tengah melenting kerana segala gambar-gambar mesranya bersama kekasih hati, Remy Ishak yang disiarkan di dalam internet diambil oleh seorang blogger.
Kemudian, gambar tersebut telah pun dijaja dan pelbagai cerita yang tidak sedap dan tidak enak turut keluar. Hal tersebutlah yang membuatkan Tiz Zaqyah sedikit meroyan tak puas hati. Katanya kalau nak follow, follow sajalah tak payah la nak ambil dan sebar-sebarkannya. Segala kemarahannya dicurahkan di fanpagenya.
Bagi Murai Batu senang saja, kalau tak nak mengaku bercinta tak payahlah tunjuk secara umum gambar mesra awak, paling senang print besar-besar letak di rumah untuk tontonan sendiri . Ini awak tangkap gambar berdua kemudian ditayang kepada umum, apabila orang ambil awak nak marah-marah.
Patutnya Tiz Zaqyah sendiri perlu mengawal sikapnya yang suka menayang segala gambar di twitter. Tidak silap Murai Batu, Tiz ni memang ketagih sikit dengan dunia siber ini. Dulu dia sangat aktif bertwitter tapi sebab terlalu ketagih dan pernah ditegur, terus dia tutup akaun twitter tersebut.
Apa yang pasti, Murai Batu memang pelik betul dengan perangai si Tiz ni. Kalau awak tak mahu pergerakan awak diperhati tak payahlah jadi artis. Baik jadi kerani saja kerana tak akan ada orang nak sibuk-sibukkan hal anda.

Tiada ulasan:

Like JJM