Iklan Hebat

Kelopak Bunga

Bling-Bling

Iklan 3

Welcome Ke Blog JJM

Apa yang penting ANDA semua suka dengan blog JJM. Silalah bagi sokongan yang padu dan jadilah followers JJM jika ada masa silalah bagi komen agar dapat JJM membuat blog yang terbaik untuk ANDA semua. Jangan lupa singgah lagi ke blog ini ya...Terima kasih. Terbaik dari JJM

Khamis, 27 Oktober 2011

Blog Paling Ngeri

JJM

Memang best blog ni JJM mmg suka blog mcm ni. La ni baru jumpa. Sapa2 yg berminat dgn ngeri, mayat, dll silah ke blog ni..Takut siut...ada berani ka!!!terbaik wokk

BLOG PALING NGERI



Blog kari ngeri merupakan blog yang paling ngeri dan seram di Malaysia. Memang sinomin dengan kandungan video dan gambar-gambar kat blog yang sememangnya ngeri. Sesiapa yang dah tengok atau masuk blog ni, mesti dah tak nak masuk lagi melainkan seseorang ni pencinta mayat atau kematian.
Untuk pengetahuan anda, blog kari ngeri yang sebenar telah kena banned baru-baru ni oleh blogger kerana kandungan yang ngeri dalam blog tersebut. Oleh itu, blog tersebut dah kena delete dan tak beropersi lagi dalam talian. Punca blog tersebut kena banned sebab ada sesetengah pengunjung membuat laporan bahawa blog tersebut sebagai “abuse”.
Tapi jangan sedih kepada peminat kari ngeri, founder kari ngeri ni tanpa putus asa membina satu lagi blog kari ngeri yang baru dengan url http://karingeriii.blogspot.com . URL yang baru ni mempunyai tiga “i” kat hujung perkataan ngeri.
INFO UPDATED : KARI NGERI DAH BERPINDAH KE DOMAIN SENDIRI.http://www.kari-ngeri.com
TAGLINE KARI NGERI: HIDUPLAH DENGAN PANTAS,MATILAH DENGAN CEPAT DAN TINGGALKAN MAYAT DENGAN MENARIK

Read more: BLOG PALING NGERI | melvister.com

1 ulasan:

safa berkata...

kenapa saya tak leh buka blog tu ye.sedgkan saya dh ikut setting utk melepasi blog trsebut mengikut tutorial(mobile)..tolong la tringin nk tengok!

Like JJM