Iklan Hebat

Kelopak Bunga

Bling-Bling

Iklan 3

Welcome Ke Blog JJM

Apa yang penting ANDA semua suka dengan blog JJM. Silalah bagi sokongan yang padu dan jadilah followers JJM jika ada masa silalah bagi komen agar dapat JJM membuat blog yang terbaik untuk ANDA semua. Jangan lupa singgah lagi ke blog ini ya...Terima kasih. Terbaik dari JJM

Khamis, 27 Oktober 2011

Abby Abadi Putus Cinta

JJM

Nak buat camner sian Abby sis JJM ni. Semoga cepat dpt penggti. Semoga bertemu yg boleh menerima Kak Abby dan anak2. Ramai tu..

Abby Abadi Putus Cinta Dengan Zulkifli



Abby Abadi dan kekasihnya Zul atau nama sebenar zulkifli dah putus cinta. Patutlah Facebook Abby sebelum ni dah kena tutup buat sementara waktu. Mungkin juga Abby pada ketika ini sedang berduka kerana dah putus cinta dengan kekasih yang tersayang bernama Zul. Ikuti luahan Abby mengenai perpisahan mereka kat blog Abby Abadi sendiri.


Sehingga ke saat Saya menaip untuk entri ini, Saya memang tak segan untuk akui yang Saya memang sayangkan dia. Sayanggg sangat-sangat! huhu… Tapi keadaan, masa, orang-orang tertentu, yang bweekk (:P) semualah…. nampaknya tak menyebelahi kami. Berat sangat Saya nak share kan hal ni sebenarnya, …. tapi, takpelah….. Biar Zul happy dengan kehidupan dia sekarang. Sebab apa kami tak buleh lagi berdua, biar Saya simpan jer. Yang pasti, Saya tumpang gembira dengan apa yang dia ada :) Mungkin dia tak sedar yang Saya ni selalu ada di sebelah dia selama ni.” ”Saya… mmmm, di duga lagi…… Sedih memang tak tergambar dengan kata-kata, tapi Saya redha dengan ketentuan NYA….. Mungkin ada kesilapan Saya, yang Saya lakukan tanpa sedar sebelum ni, dan sekarang inilah balasan Tuhan pada Saya. Saya terharu sebenarnya dengan doa dari semua yang mengharapkan kami bertemu jodoh sebelum ni, tapi apakan daya… Saya pun mengharap ‘sesuatu yang terbaik’ sebenarnya… tapi INILAH TAKDIR SAYA.” Saya sedih…. sangat sedih untuk terima ‘kehilangan’ ini… tapi Saya takde kuasa untuk ubah keadaan. Saya cuma nak orang yang Saya sayang bahagia dengan apa yang dia mahukan. Insyallah, masa susahpun buleh jer cari Saya.”  ”SELAMAT ULANGTAHUN YG KE 25″


Read more: Abby Abadi Putus Cinta Dengan Zulkifli | melvister.com

Tiada ulasan:

Like JJM