Iklan Hebat

Kelopak Bunga

Bling-Bling

Iklan 3

Welcome Ke Blog JJM

Apa yang penting ANDA semua suka dengan blog JJM. Silalah bagi sokongan yang padu dan jadilah followers JJM jika ada masa silalah bagi komen agar dapat JJM membuat blog yang terbaik untuk ANDA semua. Jangan lupa singgah lagi ke blog ini ya...Terima kasih. Terbaik dari JJM

Rabu, 2 November 2011

Ice Blendz JJM IbuCute



Prop Prep JJM:

JJM skrg ni dh bukk satu kiosk ice blendz. JJM dpt free dri Tekun Nasional. JJM terpilih dari E-kasih berpendpatan rendah so dorg tolong JJM dgn ice blendz. Alhamdulilah syukur kehadrat mu Ya Allah. Bukan senng nk terpilih bygkn dari semua penduduk di Putrajaya ni Tekun nak 100 org je. So akhirnya JJM terpilih kan namanya bertuah tu.

2 ulasan:

kenalinegaraku4u2c berkata...

Salam sejahtera JJM.Saya merasa bangga dengan pencapaian saudari sehingga dapat membuka bisnes ice blended.Blog JJM pun menarik dan simple.Dimana ice kiosknya,boleh saya bawak kawan kawan dan mencubanya?Oh ya,kalau ada masa,sudilah meng follow laman saya pula ya.www.kenalinegaraku4u2c.blogspot.com Terima kasih.

JJM berkata...

Dah bkk dah blog awak nk follow tak x leh lah nnti JJM cuba lagi. Awak pun follow lah kita jugak dan bgi komen ya. Blog awak cantiklah pandai awak buat tahniah klu ada tip bgile kita sikit. Terbaik dari JJM.

Like JJM