Iklan Hebat

Kelopak Bunga

Bling-Bling

Iklan 3

Welcome Ke Blog JJM

Apa yang penting ANDA semua suka dengan blog JJM. Silalah bagi sokongan yang padu dan jadilah followers JJM jika ada masa silalah bagi komen agar dapat JJM membuat blog yang terbaik untuk ANDA semua. Jangan lupa singgah lagi ke blog ini ya...Terima kasih. Terbaik dari JJM

Sabtu, 5 November 2011

Kimora Lee Simmons Di Malaysia

Prop Prep JJM:
stailista | Buletin Stailista

Lambaian Fabulous Kimora Lee Simmons

Lambaian Fabulous Kimora Lee Simmons
 
KUALA LUMPUR, 4 NOVEMBER 2011: "Terima kasih, sama-sama, saya sayang kamu" itulah antara patah perkataan Bahasa Melayu yang dilayangkan mogul fesyen terkenal, Kimora Lee Simmons kepada peminatnya yang memenuhi Restoran Sage di pusat beli-belah The Gardens, Mid Valley sebentar tadi.

Beliau tiba di ibu negara bermula hari ini dan bakal pulang pada 6 November ini bagi mempromosikan program realiti popular Kimora: Life in the Fab Lane di saluran E! Entertaiment (Astro saluran 712)

Turut memeriahkan acara minum petang penuh bergaya itu ialah Dato' Siti Nurhaliza, Maya Karin, Nana, Farah Fauzana dan Sharifah Sofea.

Dalam pertemuan penuh gamat itu, Kimora turut menyatakan hasratnya untuk membuka butik jenama fesyennya KLS di ibu negara tidak lama lagi.



Tiada ulasan:

Like JJM