Iklan Hebat

Kelopak Bunga

Bling-Bling

Iklan 3

Welcome Ke Blog JJM

Apa yang penting ANDA semua suka dengan blog JJM. Silalah bagi sokongan yang padu dan jadilah followers JJM jika ada masa silalah bagi komen agar dapat JJM membuat blog yang terbaik untuk ANDA semua. Jangan lupa singgah lagi ke blog ini ya...Terima kasih. Terbaik dari JJM

Isnin, 31 Oktober 2011

Perkahwinan Kim Kardashian Mula Retak

JJM




Baru 2 bulan berkahwin, pasangan selebriti yang menyambut majlis mereka secara eksklusif dan bernilai $10 Juta ini telah mula goyah.
Kim yang mempunyai rangkaian perniagaan dan rancangan realiti sendiri ini mula rasa tidak senang duduk apabila suaminya sudah tidak bekerja kerana sedikit masalah dengan NBA. Masalah mereka berdua berpunca sehari sebelum hari lahir Kim pada 21 Oktober lepas. Mereka turut dilihat dalam keadaan dingin ketika menghadiri rancangan tv, ‘Dancing With The Star’ untuk melihat Rob Kardashian yang juga peserta rancangan tersebut.
Perkahwinan mereka berdua dilangsungkan 9 bulan selepas berkenalan dan dikatakan pada satu tahap, Kim telah mula bosan dengan Kris yang langsung tidak buat apa-apa untuk menyara keluarga.
Untuk pengetahuan, perkahwinan mereka ditaja sepenuhnya dan hanya wakil media tertentu yang dibenarkan membuat liputan di majlis perkahwinan mereka. Majlis perkahwinan mereka turut dijadikan rancangan tv bertajuk, ‘Kim’s Fairytale Wedding’.

Tiada ulasan:

Like JJM